Copyright PR Manager Julia Wach 2020 / POLITYKA PRYWATNOŚCI


CO ROBIĘ I W CZYM MOGĘ POMÓC TOBIE I TWOJEJ MARCE

„Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie.” – Mark Twain

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

REALIZACJA PŁATNYCH KAMPANII REKLAMOWYCH W SOCIAL MEDIA

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PUBLIC RELATIONS

SZKOLENIA

PRZYKŁADOWE PAKIETY*

W Polsce z social media korzysta 90% internautów. Social media to bez wątpienia numer jeden wśród kanałów komunikacji, i pierwsze miejsce gdzie klient może zetknąć się z Twoją marką. Pozytywny wizerunek w sieci to dziś bardzo ważna kwestia.  Profesjonalne posty, atrakcyjne wizualnie materiały graficzne i content,  pozwolą aby usługi i produkty Twojej firmy przyciągały  uwagę potencjalnych klientów.
 

Jeśli nie masz czasu, pomysłu ani cierpliwości - ja zajmę się Twoimi kanałami w Social Mediach.  Przeprowadzę audyt, opracuję strategię działań komunikacyjnych i poprowadzę Twoje social media,  dbając o  profesjonalny wizerunek Twojej marki w mediach społecznościowych.

Profesjonalne posty, atrakcyjne wizualnie materiały graficzne
i content,  pozwolą aby usługi i produkty Twojej firmy przyciągały  uwagę potencjalnych klientów.

Działania:

  • analiza dotychczasowych działań - audyt SM
  • przygotowanie strategii działań
  • przygotowanie i publikacja treści postów
  • przygotowanie grafik i infografik
  • komunikacja z fanami


 

 

 

ZAPYTAJ O OFERTĘ

 

  • utworzenie, aktualizacja fanpage

  • zaawansowana konfiguracja GA + Pixel

  • indywidualna strategia

  • publikacja postów: 10 miesięcznie

  • projekty graficzne

  • płatne kampanie reklamowe

  • komunikacja z fanami

  • miesięczne raporty

 

  • utworzenie, aktualizacja fanpage

  • zaawansowana konfiguracja GA + Pixel

  • indywidualna strategia

  • publikacja postów: 13 miesięcznie

  • projekty graficzne

  • płatne kampanie reklamowe

  • komunikacja z fanami

  • miesięczne raporty

  • infografiki

 

  • utworzenie, aktualizacja fanpage

  • zaawansowana konfiguracja GA + Pixel

  • indywidualna strategia

  • publikacja postów: 20 miesięcznie

  • projekty graficzne

  • płatne kampanie reklamowe

  • komunikacja z fanami

  • miesięczne raporty

  • infografiki

  • konkursy

  • komunikacja w grupach tematycznych

  • moderacja grup

PAKIET NA START

PAKIET OPTYMALNY

PAKIET PREMIUM

od 700 zł netto miesięcznie****
 

od 1000  zł netto miesięcznie****
 

od 1500  zł netto miesięcznie****
 

* do każdego klienta podchodzę indywidualnie
** po analizie potrzeb klienta wspólnie ustalamy zakres działań
*** każdą współpracę rozpoczynam od analizy profilu, planu działań oraz określenia strategii
**** dla każdego klienta mogę stworzyć indywidualny pakiet w zależności od potrzeb

 

Jak powiedział kiedyś Henderson Stuart „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.”

 

Wykorzystaj media społecznościowe do reklamy swoich usług i produktów, dotrzyj z reklamą do swojej grupy docelowej.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zbuduj spójny i pozytywny wizerunek marki wśród klientów, pracowników, lokalnej społeczności, inwestorów oraz mediów.

Działania:

  • planowanie działań PR w mediach – stworzenie planu działań Public Relations odpowiedniego do zakresu działalności,
  • stworzenie bazy kontaktów medialnych
  • przygotowywanie komunikatów prasowych,
  • dystrybucja informacji do mediów- zasięg ogólnopolski; baza mediów Instytutu Monitorowania Mediów,
  • doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej,
  • organizacja i prowadzenie konferencji i briefingów prasowych,
  • kreacja i organizacja eventów,
  • kampanie wizerunkowe i promocyjne,
  • pełnienie funkcji rzecznika prasowego,

 

 

 

 

 

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

Autoprezentacja to sposób, w jaki każdy człowiek poprzez swoje wypowiedzi, zachowania i sygnały niewerbalne komunikuje się na zewnątrz kim jest, albo za kogo chciałby być uważany. Wystąpienia publiczne są podstawą pracy większości menedżerów oraz handlowców. Podstawowym celem każdej prezentacji jest przyciągnięcie uwagi odbiorców, wzbudzenie w nich zainteresowania oraz zdobycie ich zaufania. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i narzędzi do ciągłego podnoszenia jakości wystąpień publicznych oraz doskonalenia wizerunku własnego oraz firmy. Uczestnicy przećwiczą najbardziej przydatne umiejętności związane z prezentacją. Zdobędą umiejętność doboru właściwych środków przekazu oraz radzenia sobie ze stresem w trakcie wystąpienia.

Zakres szkolenia:

przygotowanie profesjonalnego wystąpienia publicznego; przygotowanie i przeprowadzenia efektywnej prezentacji; wywieranie wpływu na audytorium; stosowanie komunikacji niewerbalnej w kształtowaniu wizerunku; elastycznego reagowania na komunikaty audytorium; radzenie sobie ze stresem w sytuacji publicznych wystąpień.

 

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

 

Komunikacja interpersonalna jest zjawiskiem towarzyszącym nam od początku do końca życia. Stanowi element niezbędny do nawiązywania relacji pomiędzy poszczególnymi ludźmi, a także podstawę funkcjonowania społeczeństwa. Ale czy każdy z nas posiada umiejętności niezbędne do komunikowania się w sposób skuteczny? „Komunikowanie jest procesem porozumiewania się jednostek, grup lub instytucji.

Jego celem jest wymiana myśli, dzielenie się wiedzą, informacjami i ideami. Proces ten odbywa się na różnych poziomach, przy użyciu zróżnicowanych środków i wywołuje określone skutki”. (Małgorzata Dobek – Ostrowska „Podstawy komunikowania społecznego”) Każdy komunikat powoduje również reakcję u odbiorcy, zwaną sprzężeniem zwrotnym. Jak widać, komunikacja interpersonalna jest procesem złożonym z wielu elementów, a co za tym idzie, może zostać zakłócona w różny sposób i na rozmaitych etapach. Jak tego uniknąć? Poprzez efektywną komunikację dzięki której możemy zwiększyć własną skuteczność w przekazywaniu informacji oraz słuchaniu innych, aby jak najbardziej efektywnie realizować zadania wymagające współpracy z ludźmi. Komunikacja między działami jest fundamentem efektywności firmy.

Zakres szkolenia:

Czym jest komunikacja interpersonalna Typ osobowości a styl komunikowania Zasady skutecznej komunikacji, Komunikacja niewerbalna Bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie Asertywność Informacja zwrotna Konflikt jako element komunikacji.

 

 

ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W SYTUACJI KRYZYSOWEJ

 

Na świecie o wartości firmy decyduje nie tylko jej obrót czy wyniki finansowe ale także wizerunek, wartość marki, opinia publiczna. Im bardziej wyrobiony i dojrzały jest klient, im bardziej wymagający inwestor – tym bardziej zwracają uwagę właśnie na ten „miękki” i niekiedy trudny do zdefiniowania czynnik. Na świecie przyjmuje się, że firma, która chce być dobrze postrzegana musi się komunikować – i odwrotnie – firma, która się nie komunikuje albo robi to nieprofesjonalnie lub nieetycznie, nie może być uznana za dobrą. W ślad za tym idzie podejście do komunikacji kryzysowej: absolutną powinnością firmy w kryzysie jest komunikowanie się a brak komunikacji już sam z siebie uznawany jest za przyczynę kryzysu. Skutecznego systemu komunikacji kryzysowej nie da się stworzyć w kilka tygodni i nie ma co się do niego zabierać bez wieloletniej znajomości firmy, rynku, opinii publicznej, wszystkich uwarunkowań tych czynników. Jeśli więc myślisz o prawdziwej komunikacji kryzysowej to zacznij przygotowywać się już dziś, żebyś za kilka lat był gotowy.

Zakres szkolenia:

 

Skutki kryzysu dla firmy ; Zasady postępowania kiedy kryzys już wybuchnie ; Klienci firmy i działania wobec nich; Komunikacja z mediami

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

Autoprezentacja to sposób, w jaki każdy człowiek poprzez swoje wypowiedzi, zachowania i sygnały niewerbalne komunikuje się na zewnątrz kim jest, albo za kogo chciałby być uważany. Wystąpienia publiczne są podstawą pracy większości menedżerów oraz handlowców. Podstawowym celem każdej prezentacji jest przyciągnięcie uwagi odbiorców, wzbudzenie w nich zainteresowania oraz zdobycie ich zaufania. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i narzędzi do ciągłego podnoszenia jakości wystąpień publicznych oraz doskonalenia wizerunku własnego oraz firmy. Uczestnicy przećwiczą najbardziej przydatne umiejętności związane z prezentacją. Zdobędą umiejętność doboru właściwych środków przekazu oraz radzenia sobie ze stresem w trakcie wystąpienia.

Zakres szkolenia:

przygotowanie profesjonalnego wystąpienia publicznego; przygotowanie i przeprowadzenia efektywnej prezentacji; wywieranie wpływu na audytorium; stosowanie komunikacji niewerbalnej w kształtowaniu wizerunku; elastycznego reagowania na komunikaty audytorium; radzenie sobie ze stresem w sytuacji publicznych wystąpień.

 

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

Komunikacja interpersonalna jest zjawiskiem towarzyszącym nam od początku do końca życia. Stanowi element niezbędny do nawiązywania relacji pomiędzy poszczególnymi ludźmi, a także podstawę funkcjonowania społeczeństwa. Ale czy każdy z nas posiada umiejętności niezbędne do komunikowania się w sposób skuteczny? „Komunikowanie jest procesem porozumiewania się jednostek, grup lub instytucji.

Jego celem jest wymiana myśli, dzielenie się wiedzą, informacjami i ideami. Proces ten odbywa się na różnych poziomach, przy użyciu zróżnicowanych środków i wywołuje określone skutki”. (Małgorzata Dobek – Ostrowska „Podstawy komunikowania społecznego”) Każdy komunikat powoduje również reakcję u odbiorcy, zwaną sprzężeniem zwrotnym. Jak widać, komunikacja interpersonalna jest procesem złożonym z wielu elementów, a co za tym idzie, może zostać zakłócona w różny sposób i na rozmaitych etapach. Jak tego uniknąć? Poprzez efektywną komunikację dzięki której możemy zwiększyć własną skuteczność w przekazywaniu informacji oraz słuchaniu innych, aby jak najbardziej efektywnie realizować zadania wymagające współpracy z ludźmi. Komunikacja między działami jest fundamentem efektywności firmy.

Zakres szkolenia:

Czym jest komunikacja interpersonalna Typ osobowości a styl komunikowania Zasady skutecznej komunikacji, Komunikacja niewerbalna Bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie Asertywność Informacja zwrotna Konflikt jako element komunikacji.

 

ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W SYTUACJI KRYZYSOWEJ

Na świecie o wartości firmy decyduje nie tylko jej obrót czy wyniki finansowe ale także wizerunek, wartość marki, opinia publiczna. Im bardziej wyrobiony i dojrzały jest klient, im bardziej wymagający inwestor – tym bardziej zwracają uwagę właśnie na ten „miękki” i niekiedy trudny do zdefiniowania czynnik. Na świecie przyjmuje się, że firma, która chce być dobrze postrzegana musi się komunikować – i odwrotnie – firma, która się nie komunikuje albo robi to nieprofesjonalnie lub nieetycznie, nie może być uznana za dobrą. W ślad za tym idzie podejście do komunikacji kryzysowej: absolutną powinnością firmy w kryzysie jest komunikowanie się a brak komunikacji już sam z siebie uznawany jest za przyczynę kryzysu. Skutecznego systemu komunikacji kryzysowej nie da się stworzyć w kilka tygodni i nie ma co się do niego zabierać bez wieloletniej znajomości firmy, rynku, opinii publicznej, wszystkich uwarunkowań tych czynników. Jeśli więc myślisz o prawdziwej komunikacji kryzysowej to zacznij przygotowywać się już dziś, żebyś za kilka lat był gotowy.

 

Zakres szkolenia:

Skutki kryzysu dla firmy ; Zasady postępowania kiedy kryzys już wybuchnie ; Klienci firmy i działania wobec nich; Komunikacja z mediami

 

 

 

 

 


 

 

 

 

ZAPYTAJ O OFERTĘ

ZAPYTAJ O OFERTĘ

ZAPYTAJ O OFERTĘ

OBSŁUGA SOCIAL MEDIÓW